söndag 1 juli 2012

Uppdatering


Så här vacker var kväll på midsommarafton upp i stugan, en helt underbar kväll synd bara att min man inte kunder vara där


Efter morgon prommenade så passade Nova på att bli en stor knähund och njuta av morgonsolen =)
 

Dotter fick en gädda på dagen en stor bamse som var så farlig att brossan fick ta av den från kroken, där är hon som jag...fiska roligt ta av dom uch...

 

I veckan kom packet i bytet En Kopp Garn...tack för ett underbart paket Magdalena.

Nu börjar folk på jobbet gå på semester å jag har 5 veckor kvar...=( de ända som är en fördel med det är att när dom kommer tillbaka så går jag =)

I dag har det varit den underbar dag och jag har knappt varit utanför dörren bara en massa jobb. Efter maten satt jag och sticka en stund och när jag skulle gå ut så var det någon som satte på vattnet...himmelen öppnade sig och det formligen vräkte ner och nu när det är det att krypa ner så skiner solen igen...hmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar