fredag 23 mars 2012

Hemlis 8

I torsdag när jag kom hem så hade jag fått ett paket från min Hemlis. Då var jag för trött för att öppna det och bara det är konstigt...jag inte öppna paket. I går så öppnade jag det å hittade mitt absoluta favoritgodis så jag glömde bort att fotografera eftersom jag hade fullt sjå att äta godis men nu har jag gjort det. Garnet var underbart så nu är det bara att komma på vad jag ska göra med det. Sen fick jag pärlor, jag har aldrig stickat med pärlor men vill prova så nu är det bara att sätta fast. Å kvällslektyr fick jag åxå, vilken tur att jag ska fixa med blommor i helgen =) Nu kan mina orkidéer få sig en duvning åxå. Tack vännen för det underbara paketet.



Nu är det fredag bara det är skönt men sen är våren påväg och det är dock med blandade känslor. Jag vill ha vår men jag vill inte att vårvinter ska försvinna innan påsk. Vill kunna åka skoter, och vara ute i den beställda solen under påsk. Men det verkar gå i stöpet det är bara lera ute =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar