tisdag 15 mars 2011

Long time no see!

Har varit borta från bloggen ett tag, har inte haft orken att sitta framför datorn så mycket. Men jag har stickat en hel del, och varit ute en del.

I helgen var vi uppe i stugan och firade sportlov, min bror och ett gäng av hans kompisar var ute och fiskade gädda och fick upp dessa...



Veckan innan lovet var jag hemma med Linnéa som var krasslig och stickade klar Simons sockar...



Linnéa ville ha en ny mössa som hängde så jag köpte garn och mönster för att göra en Åre-mössa. Dom gick väldigt fort att göra och Simon och Linnéa blev glade för mössorna...





I dag är jag hemma med huvudvärk...=(
Solen skiner ute och jag vill ut, men jag vill samtidigt dra något över huvudet. Hoppas den släpper så jag kan jobba i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar