onsdag 5 januari 2011

Då var det nya året igång...

Jag har hittat en favorit stickning som är hur bra som helst att ta med sig när jag ska åka bort. Dessa gjorde jag under nyårs helgen när jag var hos min kusin med familj. Mönster ar inte svårt och behöver inte så mycke koncentration Sen är det en bra gåva när man ska bort eller när någon fyller år.



Jag samlar på orkidéer och nu hade jag många som blommade samtidigt. Skulle kunna ha hur många som helst, men var ska jag ställa alla...?



Sist men inte minst...Min lilla misse tycker min väska behövdes vaktas...men han blev lite trött så han somnade där

2 kommentarer:

  1. Häftiga flaskfodral! Det är ju en superbra "gå-bort-present". Ja, orkideer är ljuvliga. Jag har faktiskt fått ett par att blomma om, det känns häftigt! Katterna kan konsten att hitta mysiga ställen! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara orkideer! Jag är också väldigt svag för orkideer... och jag förstår, platsbristen är ett problem :D

    SvaraRadera